Het Âme Fashion Café

Hoe kan Batavia Stad Fashion Outlet met een horecaconcept op maat meer fashionista’s trekken en ze een passende beleving bieden?

Fashion statement

Het brede winkelaanbod van Batavia Stad Fashion Outlet trekt een even breed publiek. Het Outlet Center wilde de echte modebewuste doelgroep nog meer aanspreken, hun bezoek verlengen en meer beleving geven. Batavia Stad voedde Albron met haar kennis over deze doelgroep en Albron ontwikkelde op basis hiervan een uniek horecaconcept dat aansluit op de belevingswereld van deze shoppers. Dat werd Âme Fashion Café, met als filosofie dat jouw persoonlijke stijl je ziel – âme in het Frans – weerspiegelt. Mooi zijn begint van binnen. Wat je eet en drinkt is dus ook een fashion statement. In Âme Fashion Café komen food en fashion samen.

Instagrammable gerechten

Glamour en een stijlvol interieur met verfijnde materialen maken Âme Fashion Café tot een kosmopolitische brasserie. Je pauzeert er je shopping spree zonder het gevoel van jezelf verwennen met luxe los te laten. De Catwalk Table is er het stralende middelpunt en je vlijt je met je tassen makkelijk in de fauteuils bij de open haard of op het terras. Het restaurant is groots en ruim opgezet waar je zicht hebt op de open keuken. Daar bereiden koks de instagrammable gerechten van het menu, waarmee je jezelf gezond kunt verwennen. Want er goed uitzien begint bij je goed voelen.

All-day aanbod

Voor een wat snellere kop koffie en wat lekkers brachten we naast het Fashion Café een vestiging van Starbucks naar Batavia Stad. Ook openden we hier een Coffeecompany kiosk en een Frites Affairs foodtruck. Hiermee voorzien we bezoekers van Batavia Fashion Outlet de hele dag door van eten en drinken waar zij zin in hebben!

Albron in de horeca

Vincent Rainger

Concept developer

Vincent Rainger

Concept developer