Al 125 jaar lang pruttelt sociale impact bij alles wat we doen. Of het nu op het werk, in de zorg of in je vrije tijd is: het draait altijd om mensen. En vandaag de dag gaat die inzet verder, niet alleen voor jou, maar ook voor de maatschappij.

Dat smaakt naar beter

Het begon allemaal met een simpel idee: arbeiders in de havens en bij de spoorwegen helpen om te kiezen voor koffie in plaats van de kroeg. Nu, 125 jaar later, zijn we de grootste foodservice organisatie van Nederland. Iedereen eet wel eens bij ons – op het werk, in de zorg, in de horeca en in je vrije tijd. Elk bord, glas en kopje draagt bij aan een betere wereld, want Stichting Albron is nog steeds onze trotse eigenaar.
Onze missie is helder: 250.000 gasten dagelijks laten genieten van lekker, gezond, duurzaam en betaalbaar eten. Als gedreven smaakmakers brengen we mensen samen aan tafel, met een slim menu dat altijd inspeelt op veranderende smaken. We zetten onze schaal in om impact te maken, werken samen met ondernemers met het hart op de juiste plek en bieden kansen aan mensen met afstand tot de arbeidsmarkt. Samen maken we het verschil, elke dag weer.

In 2025 laten we dagelijks 250.000 gasten genieten van lekker, gezond, duurzaam en betaalbaar eten en drinken.

Sociaal

We zien eten als een bron van verbinding. Met eten brengen we mensen samen. We vinden het belangrijk dat iedereen mee kan doen. Zo creëren we positieve impact op de samenleving.

Lekker

Iedereen moet zin hebben om aan te sluiten. Daarom zijn onze producten smaakvol en aantrekkelijk en passen zich aan de behoefte van de gasten.

Slim

Wij willen gezond, duurzaam en lekker eten bereikbaar maken voor iedereen. Wij zetten onze kennis en technologie in mensen de weg te wijzen.

Vooruitstrevend

We maken waar wat we beloven. Geven het goede voorbeeld, zijn toonaangevend in de markt en inspireren anderen.

Iedereen aan tafel

We hebben oog voor sociale verbinding, want samen eten is belangrijk. In een wereld die steeds gehaaster wordt, is het verbinden van mensen steeds belangrijker. Onze 4676 gedreven smaakmakers hebben oog voor hun gasten, kennis van zaken en een scherp gevoel voor smaak. Als gids willen we iedereen betrekken, want hoe meer mensen bij ons eten, hoe groter onze gezamenlijke impact.
We zijn trots op onze familie van merken met een warm hart, zoals coffeecompany, Brownies&downieS en De Buurtboer. We lopen voorop in samenwerkingen met innovatieve partners zoals Weerribben Zuivel, Tekili Koffie en Kipster. Impact maken op grote schaal, dat is waar we in uitblinken. Samen maken we het verschil.